Tajne / Poufne

Więcej o mnie TUTAJ.










Moje rowery
Wykres roczny

Archiwum bloga
- 2025, Marzec22 - 0
- 2025, Luty15 - 0
- 2025, Styczeń12 - 0
- 2024, Grudzień16 - 0
- 2024, Listopad2 - 0
- 2024, Październik8 - 0
- 2024, Wrzesień16 - 0
- 2024, Sierpień15 - 0
- 2024, Lipiec17 - 0
- 2024, Czerwiec15 - 0
- 2024, Maj16 - 0
- 2024, Kwiecień20 - 0
- 2024, Marzec24 - 0
- 2024, Luty16 - 0
- 2024, Styczeń17 - 0
- 2023, Grudzień18 - 0
- 2023, Listopad11 - 0
- 2023, Październik3 - 0
- 2023, Wrzesień23 - 0
- 2023, Sierpień16 - 0
- 2023, Lipiec21 - 0
- 2023, Czerwiec16 - 0
- 2023, Maj18 - 0
- 2023, Kwiecień19 - 0
- 2023, Marzec12 - 0
- 2023, Luty10 - 0
- 2023, Styczeń17 - 0
- 2022, Grudzień18 - 0
- 2022, Listopad6 - 0
- 2022, Październik20 - 0
- 2022, Wrzesień17 - 0
- 2022, Sierpień17 - 0
- 2022, Lipiec18 - 0
- 2022, Czerwiec26 - 0
- 2022, Maj20 - 0
- 2022, Kwiecień17 - 0
- 2022, Marzec34 - 0
- 2022, Luty17 - 0
- 2022, Styczeń18 - 0
- 2021, Grudzień8 - 0
- 2021, Listopad2 - 0
- 2021, Październik12 - 0
- 2021, Wrzesień23 - 0
- 2021, Sierpień17 - 0
- 2021, Lipiec16 - 0
- 2021, Czerwiec22 - 0
- 2021, Maj26 - 0
- 2021, Kwiecień18 - 0
- 2021, Marzec17 - 0
- 2021, Luty14 - 0
- 2021, Styczeń17 - 0
- 2020, Grudzień12 - 0
- 2020, Listopad5 - 0
- 2020, Październik11 - 0
- 2020, Wrzesień18 - 0
- 2020, Sierpień16 - 0
- 2020, Lipiec20 - 0
- 2020, Czerwiec19 - 0
- 2020, Maj18 - 0
- 2020, Kwiecień20 - 0
- 2020, Marzec48 - 0
- 2020, Luty54 - 0
- 2020, Styczeń45 - 0
- 2019, Grudzień38 - 0
- 2019, Listopad42 - 0
- 2019, Październik34 - 0
- 2019, Wrzesień31 - 0
- 2019, Sierpień52 - 0
- 2019, Lipiec23 - 0
- 2019, Czerwiec21 - 0
- 2019, Maj44 - 0
- 2019, Kwiecień37 - 0
- 2019, Marzec51 - 0
- 2019, Luty37 - 0
- 2019, Styczeń39 - 0
- 2018, Grudzień38 - 0
- 2018, Listopad34 - 0
- 2018, Październik31 - 0
- 2018, Wrzesień36 - 0
- 2018, Sierpień40 - 0
- 2018, Lipiec33 - 0
- 2018, Czerwiec33 - 0
- 2018, Maj38 - 0
- 2018, Kwiecień34 - 7
- 2018, Marzec40 - 0
- 2018, Luty34 - 0
- 2018, Styczeń42 - 3
- 2017, Grudzień23 - 0
- 2017, Listopad21 - 0
- 2017, Październik10 - 0
- 2017, Wrzesień28 - 0
- 2017, Sierpień38 - 0
- 2017, Lipiec34 - 3
- 2017, Czerwiec32 - 7
- 2017, Maj35 - 4
- 2017, Kwiecień36 - 0
- 2017, Marzec38 - 2
- 2017, Luty36 - 0
- 2017, Styczeń39 - 0
- 2016, Grudzień36 - 0
- 2016, Listopad21 - 0
- 2016, Październik26 - 2
- 2016, Wrzesień35 - 11
- 2016, Sierpień37 - 8
- 2016, Lipiec30 - 4
- 2016, Czerwiec35 - 3
- 2016, Maj37 - 2
- 2016, Kwiecień36 - 5
- 2016, Marzec38 - 6
- 2016, Luty40 - 0
- 2016, Styczeń32 - 2
- 2015, Grudzień23 - 0
- 2015, Listopad25 - 17
- 2015, Październik29 - 4
- 2015, Wrzesień37 - 8
- 2015, Sierpień32 - 4
- 2015, Lipiec41 - 2
- 2015, Czerwiec33 - 2
- 2015, Maj40 - 0
- 2015, Kwiecień39 - 3
- 2015, Marzec34 - 0
- 2015, Luty36 - 0
- 2015, Styczeń35 - 0
- 2014, Grudzień28 - 2
- 2014, Listopad23 - 0
- 2014, Październik31 - 1
- 2014, Wrzesień32 - 3
- 2014, Sierpień28 - 1
- 2014, Lipiec42 - 0
- 2014, Czerwiec34 - 5
- 2014, Maj38 - 16
- 2014, Kwiecień30 - 8
- 2014, Marzec35 - 2
- 2014, Luty38 - 3
- 2014, Styczeń28 - 9
- 2013, Grudzień27 - 4
- 2013, Listopad24 - 2
- 2013, Październik31 - 4
- 2013, Wrzesień31 - 12
- 2013, Sierpień31 - 8
- 2013, Lipiec42 - 3
- 2013, Czerwiec37 - 6
- 2013, Maj38 - 4
- 2013, Kwiecień36 - 10
- 2013, Marzec39 - 12
- 2013, Luty28 - 5
- 2013, Styczeń15 - 4
- 2012, Grudzień19 - 3
- 2012, Listopad21 - 0
- 2012, Październik24 - 0
- 2012, Wrzesień35 - 3
- 2012, Sierpień36 - 0
- 2012, Lipiec29 - 2
- 2012, Czerwiec31 - 2
- 2012, Maj34 - 0
- 2012, Kwiecień33 - 0
- 2012, Marzec32 - 7
- 2012, Luty22 - 2
- 2012, Styczeń22 - 8
- 2011, Grudzień17 - 5
- 2011, Listopad23 - 2
- 2011, Październik21 - 2
- 2011, Wrzesień30 - 0
- 2011, Sierpień23 - 8
- 2011, Lipiec26 - 2
- 2011, Czerwiec32 - 6
- 2011, Maj29 - 6
- 2011, Kwiecień32 - 2
- 2011, Marzec36 - 0
- 2011, Luty13 - 0
- 2011, Styczeń16 - 4
- 2010, Grudzień7 - 4
- 2010, Listopad28 - 0
- 2010, Październik28 - 4
- 2010, Wrzesień32 - 0
- 2010, Sierpień33 - 19
- 2010, Lipiec40 - 8
- 2010, Czerwiec36 - 9
- 2010, Maj39 - 28
- 2010, Kwiecień36 - 15
- 2010, Marzec35 - 19
- 2010, Luty26 - 3
- 2010, Styczeń28 - 6
Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2016
Dystans całkowity: | 1163.98 km (w terenie 304.70 km; 26.18%) |
Czas w ruchu: | 44:55 |
Średnia prędkość: | 25.91 km/h |
Maksymalna prędkość: | 72.72 km/h |
Suma podjazdów: | 12700 m |
Maks. tętno maksymalne: | 181 (96 %) |
Maks. tętno średnie: | 166 (88 %) |
Suma kalorii: | 26598 kcal |
Liczba aktywności: | 30 |
Średnio na aktywność: | 38.80 km i 1h 29m |
Więcej statystyk |
Dane z trasy:
Dystans:45.95 km
W czasie: 01:33 h
Ze średnią: 29.65 km/h
Max speed: 43.74 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 28.0
HR max: 142 ( 75%)
HR avg: 118 ( 63%)
Podjazdy: 164 m
Kalorie: 809 kcal
Bike: Cube Reaction
Rozjazd po BM Bielawa
Niedziela, 24 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 0
Dane z licznikaStrefy:
1. 76% - 1:10:43
2. 4% - 0:03:44
3. 0
4. 0
Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:45.91 km
W czasie: 02:14 h
Ze średnią: 20.56 km/h
Max speed: 69.68 km/h
W terenie: 45.91 km
Temperatura: 30.0
HR max: 181 ( 96%)
HR avg: 166 ( 88%)
Podjazdy: 1494 m
Kalorie: 2074 kcal
Bike: Grand Canyon CF SL 6.9
Bike Maraton - Bielawa
Sobota, 23 lipca 2016 · dodano: 25.07.2016 | Komentarze 2
Przed startem zrobiłem sobie mały rozjazd trasą maratonu i na pół godziny przed startem wjechałem do pierwszego sektora, który już się zapełniał. Temperatura szybko rosła, a dodatkowo coraz bardziej palące słońce powodowało, że już chciało się pić, wiec i strategia nawadniania w czasie wyścigu musiała ulec zmianie.Początek trasy to niemal 12km podjazdów, więc szykowała się na prawdę męcząca walka. Jednak po kilku kilometrach nogi nie dawały oznak trudności podjazdów i jechało mi się na prawdę dobrze nie tracąc pozycji jak to było na poprzednim maratonie w Szklarskiej Porębie, gdzie zmęczony jeszcze po Bike Adventure, traciłem pozycje szybciej niż spalone kalorie :). Po około 5km było lekkie wypłaszczenie trasy i mogłem w końcu zejść nieco z ponad 175 pulsu, ale tylko na chwilę bo zaraz zaczął się już terenowy podjazd na Rymarz. Trochę techniczny ale nic czego nie dało by się zrobić bez podchodzenia. Po osiągnięciu szczytu w końcu zaczęły się zjazdy, raz terenowe i techniczne a raz szutrowe. Uwielbiam takie odcinki bo można na prawdę podszkolić swoją technikę. No i w pewnym momencie przydało się doświadczenie, bo na stromym zjeździe rynną, o mało nie rozwaliłem się na jakim konarze po skoku z dużego kamienia, ale na szczęście przedni Nobby Nic z agresywnym bieżnikiem wgryzł się w grunt i mogłem błyskawicznie skontrować i gnać dalej w dół.

Gdzieś na trasie © PaVLo
Zawsze po zjeździe trzeba się znów gdzieś wspinać, ale tym razem mieliśmy niemal 10km takiego jakby interwału. Na 5km przed największym wyzwaniem dnia był znów zjazd, wiec szykowała się na prawdę długa wspinaczka. Ostatnio w Bielawie byłem dwa lata temu i pamiętałem, że ostatni podjazd zaczynał się asfaltową ściankę przechodzącą w teren, ale tym razem podjazd od razu był w lesie, co bardzo mi odpowiadało. Zaczął się trudny kondycyjnie i techniczny podjazd pod Kalenicę. W zasięgu wzroku miałem kilku zawodników, ale co z tego, jak szybko trzeba było zredukować przełożenia na najlżejsze i powoli wspinać po korzeniach się coraz wyżej. W takim tempie nie ma opcji aby kogoś tam dogonić bo człowiek po 30km męczarni walczy sam ze sobą aby każdy podjazd zrobić na rowerze. Udało się i po 5km znów była chwilą odpoczynku na może 300-400 metrów i znów leśna ścianka.
Przede mną był zawodnik w barwach jednej ze stacji radiowych na R (Podolski Krzysztof), poznałem go bo i wiedziałem, że walczy o zwycięstwo w M4 no i ten ostatni kawałek podjazdu sobie normalnie wchodził, bo chyba sił już nie miał aby zrobić to jak przystało na czołówkę :). Ja zacisnąłem zęby, popatrzyłem na licznik, gdzie pokazywało 21% i mocno wciskałem korbę aż kierownicę podrywało do góry, ale pomyślałem, że nie ma opcji abym też tutaj wchodził bo przecież uda się to podjechać. Łatwo nie było bo momentami te korzenie i skałki przypominały schody, jednak opony ładnie się trzymały, nogi też jeszcze chciały kręcić i przed szczytem dogoniłem go i zanim wsiadł na rower jak byłem już przed nim, ehhh jakbym był w M4 to był już miał złotko w kieszeni ;).

Szybko zmieniłem biegi bo po jeszcze kawałku jazdy po skałkach zaczął się ostatni zjazd do mety. Ależ tutaj była wyśmienita zabawa, masa zakrętów między drzewami, po korzeniach i kamieniach a nawet jakieś szutry gdzie na jednym lewoskręcie o mały włos nie wyleciałem w las przez zbyt dużą prędkość, ale znów przednia opona wyratowała mnie z opresji. Rywal był już gdzieś daleko w tyle, ale przede mną migała miedzy drzewami jakaś sylwetka kolejnego. Na zjazdach ciężko kogoś dogonić, ale powoli zbliżałem się do kolejnego zawodnika i na jakieś 5 kilometrów przed metą udało się go przegonić. Rozpoznałem zawodnika z Bikeatelier z mojej kategorii wiekowej, gonił mnie, ale dosłownie na dwa kilometry przed metą gdy wypadliśmy z terenu znów na szutry coś w napędzie zaczęło mnie blokować. Zacząłem sprawdzać i coś było nie tak z przerzutką, straciłem pozycje a rywal uciekł mi na jakieś 100 metrów. Zacząłem mieszać biegami i zastanawiałem się czy zatrzymać się i sprawdzić co się dzieje czy jechać ryzykując zniszczeniem napędu.
Wygrała druga opcja, bo do mety było zbyt blisko. Ustawiam optymalne przełożenie i zacząłem ścigać rywala. Widziałem, że jestem coraz bliżej, ale końcówka trasy to kręte zjazdy po luźnym szutrze, więc nie liczyłem na wiele. Przedostatni zakręt, wpadam mając do niego kilka metrów straty, zaczyna się ostatnia prosta w dół, w oddali widać już balony i słychać muzykę oraz spikera, czyli już meta. Rywal wybiera prawą stronę polnej drogi bo w sumie łatwiejsza, ja jak taran pędzę lewą kosząc kierownicą jakieś polne zarośla i przed ostatnim zakrętem wyprzedzam go, szybka redukcja biegu, co łatwe nie było bo cały czas coś stawia opór. Jeszcze jeden skok z krawężnika i ostatni kawałek do mety jakąś żużlówką. Gnam aż mi tylne kolo traci trakcję, nie oglądam się jak daleko jest rywal tylko skupiam aby napęd to jeszcze wytrzymał ... wpadam na metę, sam a po chwili kolega.

Chwila oddechu za metą, gadam z ze znajomymi, którzy też przed chwilą wpadli na metę lub ukończyli krótszy dystans, oglądam napęd a tam łańcuch spadł mi z kolnego kółeczka i tarł o nie oraz o wózek ... trochę go zniszczył, ale to przez to badziewne kółeczko BBB, które zeszło/zeskoczyło z łożyska. Potem przypomniałem sobie, że już raz mi się to zdarzyło, ale przejechałem chyba sześć zawodów i był spokój, ale tym razem nie dam mu trzeciego razu i wywalam ten badziew a wraca oryginalne.
Dobra czas na wyniki, liczyłem na to, że pojechałem dobrze, ale nie liczyłem na cuda, jednak po sprawdzeniu wyników humor mi się poprawił, bo forma nadal jest i szansa na dobre miejsce w generalce :).
Open Mega - miejsce 10/416 oraz 5 miejsce w Kategorii M3 na 165 startujących. Jest moc :).

temperatura 36st :)
Maks podjazd - 21%
Maks zjazd - 33% :)
Strefy:
1. 0% - 0:00:25 (60-70%)
2. 6% - 0:08:44 (70-80%)
3. 40% - 0:53:49 (80-90%)
4. 53% - 1:11:43 (90-100%) z 186
Kategoria Zawody
Dane z trasy:
Dystans:14.73 km
W czasie: 00:39 h
Ze średnią: 22.66 km/h
Max speed: 51.83 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 18.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Czwartek, 21 lipca 2016 · dodano: 22.07.2016 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:55.90 km
W czasie: 01:42 h
Ze średnią: 32.88 km/h
Max speed: 69.12 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 27.0
HR max: 165 ( 88%)
HR avg: 149 ( 79%)
Podjazdy: 253 m
Kalorie: 1332 kcal
Bike: Cube Reaction
Trening
Czwartek, 21 lipca 2016 · dodano: 21.07.2016 | Komentarze 0
Strefy:1. 2% - 0:02:29
2. 48% - 0:49:00
3. 49% - 0:50:13
4. 0%
Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:14.69 km
W czasie: 00:40 h
Ze średnią: 22.04 km/h
Max speed: 53.47 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 18.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Środa, 20 lipca 2016 · dodano: 21.07.2016 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:55.80 km
W czasie: 01:42 h
Ze średnią: 32.82 km/h
Max speed: 67.86 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 18.0
HR max: 162 ( 86%)
HR avg: 136 ( 72%)
Podjazdy: 257 m
Kalorie: 1152 kcal
Bike: Cube Reaction
Trening
Wtorek, 19 lipca 2016 · dodano: 20.07.2016 | Komentarze 0
MocnoStrefy:
1. 23% - 0:23:24
2. 72% - 1:13:55
3. 4% - 0:04:27
4. 0
Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:14.63 km
W czasie: 00:39 h
Ze średnią: 22.51 km/h
Max speed: 51.41 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 16.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Poniedziałek, 18 lipca 2016 · dodano: 18.07.2016 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:14.70 km
W czasie: 00:39 h
Ze średnią: 22.62 km/h
Max speed: 48.27 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 20.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Niedziela, 17 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:56.06 km
W czasie: 01:43 h
Ze średnią: 32.66 km/h
Max speed: 72.72 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 16.0
HR max: 158 ( 84%)
HR avg: 135 ( 72%)
Podjazdy: 254 m
Kalorie: 1148 kcal
Bike: Cube Reaction
Trening w lekkim deszczu
Niedziela, 17 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0
Na początek lekki deszcz a potem z 14st zrobiło się koło 17Strefy:
1. 27% - 0:28:23
2. 70% - 1:12:13
3. 2% - 0:03:06
4. 0
Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:14.67 km
W czasie: 00:42 h
Ze średnią: 20.96 km/h
Max speed: 43.75 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 14.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Sobota, 16 lipca 2016 · dodano: 17.07.2016 | Komentarze 0
Zimno i deszczowo Kategoria Praca