Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137427.84 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.65 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

Max speed: 70.23 km/h

Bikehead Zgrupowanie - dzień trzeci

Niedziela, 30 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 2

Kolejna noc przespana na raty, przeziębienie nie daje za wygraną, ale jest nieco lepiej. Nasz Teamowy kucharz na moją prośbę przyszykował dla mnie jajecznicę, no muszę powiedzieć, że to było pyszne i postawiło mnie na nogi, reszta wcinała ryż na mleku z zapiekanymi jabłkami, którego też spróbowałem i było warto.

Dzisiaj grupa podzieliła się na dwie ekipy, jedna pojechała dokręcić kilka dodatkowych kilometrów z mocnymi podjazdami a druga postanowiła ostatni dzień potraktować jako rozjazd z mniejszą ilością podjazdów. Ja czułem osłabienie przeziębieniem nie chciałem bardziej szarpać i dołączyłem do grupy rozjazdowej.

Ale przed podziałem pojechaliśmy na okoliczny wodospad porobić kilka zdjęć.
Bikehead MTB Team - Zgrupowanie Wisła
Bikehead MTB Team - Zgrupowanie Wisła © PaVLo

Potem właśnie grupa podzieliła się na dwie ekipy.
 Grupa w której jechałem była najliczniejsza. Udaliśmy się na podjazd pod Kubalonkę, który bardzo nam się spodobał bo zapowiada się niewinnie do Zamku a potem pokazuje swoją trudność. Po zdobyciu góry zjechaliśmy drugą stroną z powrotem do Wisły i udaliśmy się w kierunku Ustronia na podjazd pod Równicę. Muszę powiedzieć, że po dwóch dniach mocnej jazdy i drugim podjeździe tego zgrupowania pod Równicę, szło mi całkiem nieźle i zbytnio się nie wysilając wjechaliśmy z bratem jako pierwsi mijając inne grupki kolarzy a chwile po nas zjawiła się reszta. Chwila odpoczynku i degustacji odżywek oraz coca-coli za skromne 5,50 za małą puszkę, zjechaliśmy na dół pilnując się bardzo na zakrętach bo ruch był bardzo duży tego dnia i nikt nie chciał skończyć go na masce jakiegoś auta. Potem udaliśmy się tą samą trasą do centrum Wisły na degustację ciastek i kawy :). Każdy trafił ze smakołykiem a ja zabłysłem i kupiłem "kremówkę, bo tak wyglądała a to było to samo ciasto ale na jakiejś piance z puszki ... . Nocleg musieliśmy opuścić do 14, więc długo siedzieć nie mogliśmy a pogoda była na prawdę świetna ~18st. i cały czas słonecznie. Po powrocie szybki prysznic, pakowanie i wyjazd, ale ustaliliśmy, że po drodze jeszcze zatrzymamy się gdzieś na posiłek, wybór padł na jedną z restauracji przy trasie, w której nie jadam, ale nie miałem wyjścia :). Kupiłem jakąś sałatkę warzywną i kawałeczek kurczaka a reszta opychała się 1100 kalorii ;). Potem każdy rozjechał się w swoją stronę a właściwie to z początku wszyscy w jedną.

Dystans:86.18 km
W czasie: 03:39 h
Ze średnią: 23.61 km/h
Max speed: 70.23 km/h
Temperatura: 16.0
Podjazdy: 1516 m

Bikehead Zgrupowanie - dzień drugi

Sobota, 29 marca 2014 · dodano: 30.03.2014 | Komentarze 0

Na dzisiaj w planach był najcięższy trening. Trasa prowadziła przez

Wisła - Kubalonka - Istebna - Koniaków - Szare - Milówka - Cisiec - Węgierska Górka - Radziechowy - Lipowa - Słotwina - Godziszka - Buczkowice - Szczyrk - Przełęcz Salmopolska - Wisła.

Trening miał się odbyć wczoraj, ale większość postanowiła, że lepiej będzie jak go przesuniemy na dzisiaj bo szkoda wypruć siły na początek a dodatkowo pogodynka zapowiadała, że ma być dzisiaj cieplej, więc pogoda będzie idealna na długi trening z mnóstwem podjazdów. Troszkę nie trafiłem ze śniadaniem, bo zanim się ogarnąłem to zostało mi niewiele z jajecznicy, więc pogryzłem banana i batona i to musiało starczyć na dzisiaj. Drużyna zebrała się na dole i ustaliliśmy trasę. Powyżej jest rozpiska miejsc a poniżej zarys trasy (niekompletny), dzięki Przemkowi, który użył Endomondo (miałem i zapomniałem załączyć ...)

Po zaliczeniu Kubalonki (męcząca wspinaczka) zjechaliśmy w stronę Istebnej, tu awarię opony zaliczył nasz Prezes Mikołaj Darmosz, ale wspólna naprawa grupki speców pozwoliła szybko wyeliminować awarię, ale niektórzy nie przepuścili aby skorzystać z takiej okazji.

Zjazd z Kubalonki - Bikehead
Zjazd z Kubalonki - Bikehead © PaVLo

Po naprawie ruszyliśmy w dół do Istebnej a potem w kierunku na Koniaków. Kultura niektórych kierowców samochodów powodowała nasze zdumienie, ale lepiej było to ignorować i kręcić swoim tempem a czekała nas długa walka z wiatrem. Koniaków to znany niektórym podjazd pod Ochodzitę z Bike Maraton. Niekończące się asfaltowe podjazdy z kulminacją podjazdu po płytach na sam szczyt, ale tego akurat nie zaliczaliśmy bo część ekipy na szosach musiała by je wnosić, albo pozrywała by łańcuchy przez takie przełożenia :).
Zgrupowanie Bikehead - Ochodzita
Zgrupowanie Bikehead - Ochodzita © PaVLo
 Tutaj chwila odpoczynku w oczekiwaniu na resztę i dalej to już bardzo szybki ale i pod wiatr zjazd w kierunku Szare - Milówka.
Aby uniknąć jazdy po trasie szybkiego ruchu postanowiliśmy jechać wzdłuż. Już początek zapowiadał, że szosy będą miały ciężką przeprawę no i niestety po kilku kilometrach jazdy dętkę stracił Piotrek Staniszewski a cześć ekipy nieświadoma awarii pognała dalej, jednak parę kilometrów dalej czekała przy rozjeździe. Podjazd pod Węgierską Górkę też nie był łatwy i grupa nieco się rozciągnęła ale na dole znów wszyscy byliśmy w komplecie i udaliśmy się w kierunku Szczyrku. W centrum krótki odpoczynek z degustacją kawy aby nabrać nieco jasności przed kulminacją dzisiejszego treningu czyli podjazd Przełęczą Salmopolską. Zaczynało się niewinnie z kilkoma mocnymi podjazdami, ale potem było coraz ciężej. Formą imponuje Daniel Duśko oraz Robert Szymański, nie mogłem utrzymać ich tempa ale w końcu Robertowi brakło lżejszych przełożeń i nieco zwolnił a Daniel powoli znikał mi za kolejnymi zakrętami a ja kręciłem swoim tempem. Na szczycie wyprzedził mnie o około 300 metrów, ale nie jest to dla mnie zaskoczenie bo od prawie tygodnia zmagam się z chorobą, która mocno mnie osłabia :/ . Potem zjazd całą grupą w kierunku Wisły do miejsca noclegu na wymarzony odpoczynek.

Dystans:73.00 km
W czasie: 03:02 h
Ze średnią: 24.07 km/h
Max speed: 70.91 km/h
Temperatura: 14.0
Podjazdy: 1230 m

Bikehead Zgrupowanie - pierwszy dzień treningu

Piątek, 28 marca 2014 · dodano: 28.03.2014 | Komentarze 0

Od rana czułem, że będzie ciężko. Przeziębienie jeszcze nie przeszło ale myśl o treningu z drużyną była mocniejsza. Szybkie wrzucenie rowerów na auto i w drogę. Na miejscu dojechaliśmy koło 10. Po rozpakowaniu zjedliśmy lekkie śniadanie i po złożeniu rowerów udaliśmy się na pierwszy mocny podjazd tego dnia, czyli Równica. Mimo ogólnego osłabienia noga w miarę dobrze podawała i na górze zjawiłem się jako czwarty z całej dwunastki. Było to dla mnie trochę za mocno i musiałem zdjąć chustę z twarzy bo za ciężko się oddychało co kosztowało mnie kaszlem i dodatkowym podrażnieniem gardła. Zjazd był bardzo szybki i po zjechaniu udaliśmy się na pierwszą pętle z podjazdem pod Kubalonkę. Tutaj też źle nie było bo przed zamkiem byłem trzeci i taką pozycję utrzymałem do końca męczącego podjazdu. Na górze odpoczęliśmy czekając na resztę po czym zjechaliśmy na drugą stronę wracając do centrum. Czułem mocne zmęczenie i zastanawiałem się czy robić drugą pętlę ale wszyscy jechali więc i ja pognałem. Druga pętla była już mocniejsza w moim wykonaniu i samotnie z Danielem kręciliśmy do samego szczytu, ja nieco z tyłu bo robiło się stromiej a nie chciałem mocno kręcić aby oszczędzić gardło. Na górze byłem drugi z całej grupy. Po zjechaniu wstąpiliśmy do restauracji na kawę i herbatę z miodem oraz pyszne ciastko. Kilka osób pojechało na trzecią pętle a reszta udała się do noclegu na odpoczynek i obiad. Tak w skrócie wyglądał pierwszy dzień zgrupowania.

Dystans:0.00 km
W czasie: h
Ze średnią: km/h
Max speed: km/h
Bike:

Przerwa w treningach

Wtorek, 25 marca 2014 · dodano: 25.03.2014 | Komentarze 0

No nie spodziewałem się tego, że na początku sezonu złapie mnie przeziębienie z bolącym gardłem i gorączką niemal 39st, ale myślę, że dobrze przepracowałem luty i marzec i parę dni odpoczynku od roweru nie wpłynie negatywnie na formę.

Dystans:45.02 km
W czasie: 01:35 h
Ze średnią: 28.43 km/h
Max speed: 40.51 km/h
Temperatura: 6.0

Trening w deszczu

Poniedziałek, 24 marca 2014 · dodano: 24.03.2014 | Komentarze 0

Przez pierwsze 16km w deszczu a potem pod mocny boczny lub przeciwny wiatr i to przy całych +6st ... trening na zimówce

Dystans:12.03 km

Ze średnią: 22.47 km/h
Max speed: 49.65 km/h

Piątek, 21 marca 2014 · dodano: 21.03.2014 | Komentarze 0

Wiosna, w końcu na krótko ubranym można było pojeździć

Dystans:19.78 km
W czasie: 00:55 h
Ze średnią: 21.58 km/h
Max speed: 49.36 km/h
Temperatura: 6.0

Czwartek, 20 marca 2014 · dodano: 20.03.2014 | Komentarze 0

Z powrotem przez Pogorię 3 a tam nocne bieganie, więc powłóczyłem się z biegaczami a przy okazji spotkałem kilka znajomych osób :)