Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137220.28 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.64 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

HR avg: 167 ( 89%)
Podjazdy: 867 m
Kalorie: 2410 kcal

Bike Atelier MTB Maraton - Dąbrowa G.

Niedziela, 24 kwietnia 2016 · dodano: 25.04.2016 | Komentarze 3

Od początku bardzo wysokie tempo, ale pierwsze olbrzymie błoto po kilku kilometrach bardzo szybko każdego zatrzymało i tutaj pojechałem prawą stroną i ugrzązłem aż musiałem zejść z roweru i kawałek podbiec. Dalej to gonienie czołówki trzeciego sektora i wyprzedzanie wcześniejszych sektorów. O dziwo nie zajęło to długo i zrobiła się mocna grupa 6-7 zawodników, z którą pokonałem pierwsze 40 kilometrów.

Potem nastąpiła dziwna rzecz :). Na jednym podjeździe (~40km) wyprzedziłem wszystkich i na górze pojawiłem się sam, obejrzałem się, ale nikogo nie zobaczyłem, więc podkręciłem tempo i tak co wjechałem na prostą to pod koniec oglądałem się ale też nikogo nie było. Po drodze dogoniłem kilku zawodników, ale nie chcieli współpracować :/. Szkoda bo dało by to trochę odpocząć.

Na trasie nie zabrakło atrakcji jak grad i śnieg z nieba, ale terenową kolejną po tym masakrycznym błocie, na początku, była rzeczka z kładką, na którą ledwo co udało się wjechać bo wcześniej poszedłem prawą stroną i musiałem zeskakiwać z wysokiej skarpy. Po przeprawie po kładce chciałem pojechać, ale grząski piach skutecznie to uniemożliwił, jednak szybko wbiegłem a, że trasa skręcała w lewo to popatrzyłem czy ktoś dojechał tam, ale widocznie moja przewaga rosła i walczyłem już sam.
Nie pamiętam który to był kilometr ale też na trasie spotkała nas niespodzianka w postaci wspinaczki po jakiejś rozmytej skarpie z rowerem na plecach, chwytając się korzeni aby nie polecieć w tył :)

Potem trasa była bardziej płaska ale z większą ilością zjazdów. Gdzieś na 53km trzeba było przeprawić się przez tą samą rzeczkę, ale tym razem z rozpędu na rowerze bo była szeroka i nurt silny, ale udało się, jednak piach oblepił osprzęt i wszystko zaczęło chrupać :).

Samotna walka od 40 kilometra kosztowała mnie sporo wysiłku a do tego nie ułatwiał wiejący przeciwny wiatr i przelotny śnieg lub deszcz.

Parę kilometrów przed metą dogoniłem jeszcze jednego uciekiniera Pawła W., który też niechętnie współpracować chciał ale coś wspomniał o zgubionym bidonie, więc darowałem sobie i prowadziłem nas, ale na leśnym podjeździe trzymając swoje tempo zostawiłem go w tyle.

Do mety było coraz bliżej, na liczniku 65km, ale mety jeszcze nie było, jednak pamiętałem ten kawałek trasy z objazdu i wiedziałem, że teraz nie mogę przegrać i przycisnąłem wpadając samotnie na metę.
Ostatni kawałek to też wysypane cegły, na których musiałem przebić oponę na tyle, bo sporo powietrza zeszło, ale to zobaczę jak odpocznę.

W życiu nie pomyślałbym, że w takich warunkach można zrobić dobry wynik, bardziej obstawiałem pierwszą dziesiątkę w M3, ale po przekroczeniu mety słyszę, jesteś Trzeci ! ... aaa ... nie ... Drugi ! :D. No nie ważne który, ale byłem bardzo zaskoczony, że tak wysoko.

Potem z tablicy wyników odczytałem:
Open Pro miejsce 3 - W Kategorii wiekowej M3 - miejsce 2 z czasem 2:34:38. Objechali mnie tylko zawodowcy, mnie amatora :).