Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137727.21 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

Bikeatelier MTB Olkusz - objazd trasy

Wtorek, 20 czerwca 2017 · dodano: 21.06.2017 | Komentarze 0

Objazd trasy Bikeatelier Maraton - Olkusz

Trasa szybka i względnie łatwa bez technicznych zjazdów i ścianek. Wszystko da się podjechać jednak piaskownice to zaczną się w okolicach 40km, ale do przejechania dla TOP 10 . Jest dużo fajnych szybkich zjazdów w lasach ale przy ciemnych okularach łatwo przeoczyć jakiś korzeń czy dołek. Trochę pobłądziliśmy ale jadąc tylko po śladzie nie trudno o to.
Na około 4-5km przed metą jest świetne źródełko, zatrzymaliśmy się tam na chwilę, a zeszło nam z 5 minut. woda bardzo czysta i zimna, co w taki upał było jak balsam dla ciała. Ja na miejscu organizatora zaznaczyłbym to, bo na pewno wielu się zatrzyma aby schłodzić się i napić.
Aha, może niektórzy nie uwierzą, ale średni puls z objazdu to 117, więc trasa to był dobry relaks przed jutrzejszym treningiem