Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137727.21 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

HR avg: ( %)

Trening

Niedziela, 24 stycznia 2010 · dodano: 24.01.2010 | Komentarze 2

Temperatura całkiem ładna, około -12st, ale odczuwalna kilka stopni mniej zwłaszcza, że miejscami wiał mocny wiatr. Po przejechaniu niespełna 7km czuć było zamarzające palce u nóg, po 10 trzeba było zejsć z roweru i zrobić około 100m z buta aby krążenie wróciło i automatycznie robiło się cieplej. Cała trasa bardzo przyjemna, cały czas słońce i czyste niebo. Śnieg był tak zmrożony, że nie chciał lepić się do opon i ramy. Oczywiście obie Pogorie (3 i 4) zjechane przez samochody i quady, ciekawe gdzie w zimę są służby odpowiedzialne, za nadzór tych terenów ...

Pare fotek:

Kategoria Trening

pawelm4
| 20:26 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Widoki w taką pogodę jak dzisiaj są naprawdę piękne, słońce i czyściutki śnieg ... masa śniegu, tyle to jeszcze za mojego życia nie widziałem w DG :). Ale raczej nie polecam wybierać się obecnie, chyba, że będzie co najmniej -5st aby te masy śniegu nieco zmarzły, bo inaczej to z buta kilka razy trzeba będzie iść ponieważ jest bardzo głęboko, miejscami do połowy koła :). Zdjęcia z wpisu pokazują "bardzo dobre" warunki w porównaniu z dzisiejszym dniem :)
DARIUSZ79
| 18:49 czwartek, 4 lutego 2010 | linkuj Kiedyś musze zawitać w zimowej aurze pogorie 4 :) A Ba nie ma jak Kellys:) Pozdr Dariusz

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apacj