Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137845.21 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

HR avg: ( %)

11220g - pierwsze kilometry nowym sprzętem

Wtorek, 23 marca 2010 · dodano: 23.03.2010 | Komentarze 4

W końcu idealna pogoda na sprawdzenie zmodernizowanego sprzętu na trasie. Tak jak zakładałem, tylko drobne poprawki jak wysokość sztycy oraz regulacja tarczówek. Tak dawno na nim jeździłem, że aż dziwnie mi się siedziało :), ale po paru kilometrach "przypomniałem" go sobie i kolejne kilometry były najczystszą przyjemnością. Gładkie i szybkie przełożenia z nowym osprzętem XTR, łańcuch pracuje bardzo kulturalnie, jedynie kółeczka KCNC w przerzutce troszkę hałasują. Nowa tarcza i klocki z tyłu wymagają dotarcia. Pancerze NOKON w przerzutkach i hamulcach spisują się rewelacyjnie, poprowadzone na całej długości w teflonowej rurce pozwalają lince bez żadnych przeszkód płynnie pracować, a koralikowa struktura pancerza czyni go nadzwyczaj mocnym i eliminuje straty na mocy hamulców.
Cube Reaction 2k10 Pogoria 4 © PaVLo

Cube Reaction 2k10 pierwsze testy nowego sprzętu © PaVLo
Kategoria Trening

pawelm4
| 14:15 środa, 31 marca 2010 | linkuj Ja już trenuje od początku marca, nie to co w zeszłym roku, że tylko moja jazda ograniczała się do dojazdu do pracy, więc z forma wstrzelę sie wczesnej, i może już na Wrocławiu coś pokaże :D
AdRiano
| 21:20 poniedziałek, 29 marca 2010 | linkuj No Paweł, w zeszłym sezonie jeszcze czasami dałem radę nawiązać jakąś walkę z Tobą, ale czuję, że w tym już nie będzie na to szans;)
pawelm4
| 10:13 środa, 24 marca 2010 | linkuj Thx. Kółka to faktycznie Crossride i powiem ci ,ze pod moją wagę +80kg niewiele lżejsze można by złożyć, a na maratonach to mocne kółka przydają się. Poza tym z wagą jeszcze zjade, bo na wyścigi zakładam oponki Maxxis Crossmark Exception 2.1.
Migdal
| 06:59 środa, 24 marca 2010 | linkuj Świetny sprzęt;) Ja chcę zejść ze swoim XTC do około 10,5kg, będzie ciężko.
Kółka to Mafiki Crossride? Gdybyś poskładał samemu, zszedł byś poniżej 11kg.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa cebyl