Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137727.21 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

HR avg: ( %)

Eska Bike Maraton - Wrocław 25.04.2010

Niedziela, 25 kwietnia 2010 · dodano: 25.04.2010 | Komentarze 3

Pierwszy wyścig z cyklu Eska Bike Maraton. Ludzi mnóstwo, a dokładnie to ponad 1600 zawodników na starcie i tylko niewielka część zmieściła się w sektorach, reszta stała obok i po starcie powoli wjeżdżała, dlatego opóźnił się on o 15 minut a wyjazd każdego sektora na trasę trwał dobre kilka minut. Pogoda wyśmienita, ani za ciepło ani za zimno ale z dość mocnym wmordewind. Trasa bardzo szybka z kilkoma kałużami, dwoma dłuższymi mokrymi odcinkami i w sumie z trzema mocniejszymi podjazdami. Od samego początku trzeba było naprawdę nieźle manewrować aby wyprzedzać ten tłum kolarzy, były odcinki gdzie było to niemożliwe i tam traciło się najwięcej, ale były tez szerokie odcinki, gdzie bez problemów można było wyprzedzać wolniejszych zawodników. Na trasie miałem kilka "ogonów" ale dość szybko ich gubiłem i dalej pędziłem samotnie doganiając co jakiś czas uciekającą czołówkę. A teraz trochę o wyniku :)

Open Mega - 34 miejsce
W kategorii M3 - 9 miejsce :)