Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137727.21 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

Podjazdy: 3600 m

Interwały - po raz kolejny

Środa, 26 maja 2010 · dodano: 26.05.2010 | Komentarze 4

Spodobała mi się ta trasa i wejdzie na stałe do moich treningów. Dzisiaj sprawdziłem długość podjazdów na odcinku interwałów i wyszło mi przeszło 3600 metrów, nie liczę tych lekkich wzniesień, bo tych to było drugie tyle. Pogoda początkowo pochmurna i temperatura w okolicach 17st, ale powrót to już słonko i nieco cieplej, jedynie ten wiatr nie ułatwiał kręcenia. Noga w miarę podawała co zaowocowało niezłą średnią jak na taki odcinek.
Kategoria Trening

pawelm4
| 22:22 środa, 26 maja 2010 | linkuj Na szosę są one idealne, no może prócz kilku odcinków, które aż proszą się o remont, ale na "góralu" jeździ się tam równie dobrze, w końcu sam tam śmigam, a szosy nie mam :). Jak jutro będę czuł moc w nogach to pojadę tam jeszcze raz, ale tym razem bardziej relaksacyjnie. Trzeba szykować formę na silesię, bo robi się niezła konkurencja, jeszcze tylu zgłoszonych to nie było :).
piootrj
| 19:39 środa, 26 maja 2010 | linkuj Już wiem jak tam trafić, więc w najbliższym wolnym terminie jadę na objazd trasy. Wezmę ze sobą GPS to sprawdzę ile tam uzbiera się przewyższenia, co byśmy mieli rozeznanie. Przymierzam się do kupna jakiejś używanej szosy i szukam fajnych terenów szosowych do jeżdżenia.
pawelm4
| 19:28 środa, 26 maja 2010 | linkuj Próżno szukać takiej trasy w okolicy, podjazdy może nie są jakieś ostre, ale za to długie i trzeba non stop kręcić. No może trasa na Ogrodzieniec też ma fajne podjazdy, ale jest tam za duży ruch i wąsko, przez co trochę niebezpieczne, a poza tym nie lubię smrodu spalin. Dlatego wolę moją "nową" trasę, jest tam bardzo spokojnie i naprawdę momentami bardzo ładne dalekie widoki. Żałuję, że nie mam GPS-a bo bym wrzucił ślad i miałbyś ładne rozeznanie i nie zgubiłbyś się :)
piootrj
| 18:32 środa, 26 maja 2010 | linkuj Już myślałem, że tyle przewyższenia jest, 3600 m toż to góry w Dąbrowie by musiały być :) Tak zachwalasz trasę, wreszcie muszę się wybrać w tamte tereny. Ostatnio się trochę pogubiłem próbując tam dojechać :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa umies