Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137977.55 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

HR avg: ( %)

Trening - pętla duża

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 17.03.2012 | Komentarze 3

No i nie mogło być tak pięknie. Nowy napęd przeskakuje na środkowym blacie i jedynie na największym idzie jakoś jechać. Czasem też przeskoczy na najcięższych przełożeniach, więc obstawiam łańcuch. Najdziwniejsze, że wszystko jest nowe :/. Porażka
Kategoria Trening

piootrj
| 09:56 niedziela, 18 marca 2012 | linkuj A to super :)
Kiedy pierwszy start ?
pawelm4
| 21:53 sobota, 17 marca 2012 | linkuj A witam kolegę :). Co do napędu to winny okazał się środkowy blat, wrzuciłem oryginalny XT i pierwsze próby na sucho wyszły pozytywnie ale jutro zrobię test generalny.
piootrj
| 11:41 sobota, 17 marca 2012 | linkuj To niedobrze. Może faktycznie wystarczy tylko zmienić łańcuch. Może następnym razem coś dłużej uda się razem pojeździć :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa chorz