Tajne / Poufne

avatar BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 137845.21 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.66 km/h i budzę tym respekt :D.
Więcej o mnie TUTAJ.

button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl button stats bikestats.pl
Flag Counter

HR avg: ( %)

Bike Maraton - Wisła

Sobota, 30 czerwca 2012 · dodano: 01.07.2012 | Komentarze 0

Dzisiaj wyniki zgarnęli ci, co wytrzymali ten niesamowity skwar i zaduch. I muszę przyznać, że jak na przeszło 400 osób jadących dystans Mega, zjawiłem się 15 na mecie w Open i 7 w swojej kategorii wiekowej M3. Nie wiej jak tego dokonałem, bo przy tej temperaturze jechałem pół przytomny.

Z relacji znajomych wiem, że na trasie karetka kogoś reanimowała, ktoś leżał pod kroplówką a na bufetach dało się usłyszeć głosy z krótkofalówek o wielu upadkach, po prostu koszmar jak ta pogoda zbierała krwawe zniwo.