Tajne / Poufne
BikeBlog PaVLo z pięknego miasta Dąbrowa Górnicza. Przejechałem od 2010 roku 142446.81 kilometrów w tym 7747.58 w terenie. Śmigam z dużo większą średnią niż 25.74 km/h i budzę tym respekt :D.Więcej o mnie TUTAJ.
Moje rowery
Wykres roczny
Archiwum bloga
- 2024, Listopad2 - 0
- 2024, Październik8 - 0
- 2024, Wrzesień16 - 0
- 2024, Sierpień15 - 0
- 2024, Lipiec17 - 0
- 2024, Czerwiec15 - 0
- 2024, Maj16 - 0
- 2024, Kwiecień20 - 0
- 2024, Marzec24 - 0
- 2024, Luty16 - 0
- 2024, Styczeń17 - 0
- 2023, Grudzień18 - 0
- 2023, Listopad11 - 0
- 2023, Październik3 - 0
- 2023, Wrzesień23 - 0
- 2023, Sierpień16 - 0
- 2023, Lipiec21 - 0
- 2023, Czerwiec16 - 0
- 2023, Maj18 - 0
- 2023, Kwiecień19 - 0
- 2023, Marzec12 - 0
- 2023, Luty10 - 0
- 2023, Styczeń17 - 0
- 2022, Grudzień18 - 0
- 2022, Listopad6 - 0
- 2022, Październik20 - 0
- 2022, Wrzesień17 - 0
- 2022, Sierpień17 - 0
- 2022, Lipiec18 - 0
- 2022, Czerwiec26 - 0
- 2022, Maj20 - 0
- 2022, Kwiecień17 - 0
- 2022, Marzec34 - 0
- 2022, Luty17 - 0
- 2022, Styczeń18 - 0
- 2021, Grudzień8 - 0
- 2021, Listopad2 - 0
- 2021, Październik12 - 0
- 2021, Wrzesień23 - 0
- 2021, Sierpień17 - 0
- 2021, Lipiec16 - 0
- 2021, Czerwiec22 - 0
- 2021, Maj26 - 0
- 2021, Kwiecień18 - 0
- 2021, Marzec17 - 0
- 2021, Luty14 - 0
- 2021, Styczeń17 - 0
- 2020, Grudzień12 - 0
- 2020, Listopad5 - 0
- 2020, Październik11 - 0
- 2020, Wrzesień18 - 0
- 2020, Sierpień16 - 0
- 2020, Lipiec20 - 0
- 2020, Czerwiec19 - 0
- 2020, Maj18 - 0
- 2020, Kwiecień20 - 0
- 2020, Marzec48 - 0
- 2020, Luty54 - 0
- 2020, Styczeń45 - 0
- 2019, Grudzień38 - 0
- 2019, Listopad42 - 0
- 2019, Październik34 - 0
- 2019, Wrzesień31 - 0
- 2019, Sierpień52 - 0
- 2019, Lipiec23 - 0
- 2019, Czerwiec21 - 0
- 2019, Maj44 - 0
- 2019, Kwiecień37 - 0
- 2019, Marzec51 - 0
- 2019, Luty37 - 0
- 2019, Styczeń39 - 0
- 2018, Grudzień38 - 0
- 2018, Listopad34 - 0
- 2018, Październik31 - 0
- 2018, Wrzesień36 - 0
- 2018, Sierpień40 - 0
- 2018, Lipiec33 - 0
- 2018, Czerwiec33 - 0
- 2018, Maj38 - 0
- 2018, Kwiecień33 - 7
- 2018, Marzec40 - 0
- 2018, Luty34 - 0
- 2018, Styczeń42 - 3
- 2017, Grudzień23 - 0
- 2017, Listopad21 - 0
- 2017, Październik10 - 0
- 2017, Wrzesień28 - 0
- 2017, Sierpień38 - 0
- 2017, Lipiec34 - 3
- 2017, Czerwiec32 - 7
- 2017, Maj35 - 4
- 2017, Kwiecień36 - 0
- 2017, Marzec38 - 2
- 2017, Luty36 - 0
- 2017, Styczeń39 - 0
- 2016, Grudzień36 - 0
- 2016, Listopad21 - 0
- 2016, Październik26 - 2
- 2016, Wrzesień35 - 11
- 2016, Sierpień37 - 8
- 2016, Lipiec30 - 4
- 2016, Czerwiec35 - 3
- 2016, Maj37 - 2
- 2016, Kwiecień36 - 5
- 2016, Marzec38 - 6
- 2016, Luty40 - 0
- 2016, Styczeń32 - 2
- 2015, Grudzień23 - 0
- 2015, Listopad25 - 17
- 2015, Październik29 - 4
- 2015, Wrzesień37 - 8
- 2015, Sierpień32 - 4
- 2015, Lipiec41 - 2
- 2015, Czerwiec33 - 2
- 2015, Maj40 - 0
- 2015, Kwiecień39 - 3
- 2015, Marzec34 - 0
- 2015, Luty36 - 0
- 2015, Styczeń35 - 0
- 2014, Grudzień28 - 2
- 2014, Listopad23 - 0
- 2014, Październik31 - 1
- 2014, Wrzesień32 - 3
- 2014, Sierpień28 - 1
- 2014, Lipiec42 - 0
- 2014, Czerwiec34 - 5
- 2014, Maj38 - 16
- 2014, Kwiecień30 - 8
- 2014, Marzec35 - 2
- 2014, Luty38 - 3
- 2014, Styczeń28 - 9
- 2013, Grudzień27 - 4
- 2013, Listopad24 - 2
- 2013, Październik31 - 4
- 2013, Wrzesień31 - 12
- 2013, Sierpień31 - 8
- 2013, Lipiec42 - 3
- 2013, Czerwiec37 - 6
- 2013, Maj38 - 4
- 2013, Kwiecień36 - 10
- 2013, Marzec39 - 12
- 2013, Luty28 - 5
- 2013, Styczeń15 - 4
- 2012, Grudzień19 - 3
- 2012, Listopad21 - 0
- 2012, Październik24 - 0
- 2012, Wrzesień35 - 3
- 2012, Sierpień36 - 0
- 2012, Lipiec29 - 2
- 2012, Czerwiec31 - 2
- 2012, Maj34 - 0
- 2012, Kwiecień33 - 0
- 2012, Marzec32 - 7
- 2012, Luty22 - 2
- 2012, Styczeń22 - 8
- 2011, Grudzień17 - 5
- 2011, Listopad23 - 2
- 2011, Październik21 - 2
- 2011, Wrzesień30 - 0
- 2011, Sierpień23 - 8
- 2011, Lipiec26 - 2
- 2011, Czerwiec32 - 6
- 2011, Maj29 - 6
- 2011, Kwiecień32 - 2
- 2011, Marzec36 - 0
- 2011, Luty13 - 0
- 2011, Styczeń16 - 4
- 2010, Grudzień7 - 4
- 2010, Listopad28 - 0
- 2010, Październik28 - 4
- 2010, Wrzesień32 - 0
- 2010, Sierpień33 - 19
- 2010, Lipiec40 - 8
- 2010, Czerwiec36 - 9
- 2010, Maj39 - 28
- 2010, Kwiecień36 - 15
- 2010, Marzec35 - 19
- 2010, Luty26 - 3
- 2010, Styczeń28 - 6
Wpisy archiwalne w miesiącu
Lipiec, 2014
Dystans całkowity: | 1220.49 km (w terenie 51.36 km; 4.21%) |
Czas w ruchu: | 43:40 |
Średnia prędkość: | 27.95 km/h |
Maksymalna prędkość: | 73.80 km/h |
Suma podjazdów: | 5209 m |
Suma kalorii: | 33067 kcal |
Liczba aktywności: | 42 |
Średnio na aktywność: | 29.06 km i 1h 02m |
Więcej statystyk |
Dane z trasy:
Dystans:53.05 km
W czasie: 01:38 h
Ze średnią: 32.48 km/h
Max speed: 67.05 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 20.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: 215 m
Kalorie: 2070 kcal
Bike: Cube Reaction
Trening
Piątek, 25 lipca 2014 · dodano: 25.07.2014 | Komentarze 0
W pracy remont i odpocząć się nie da, więc nie oczekiwałem cudów na treningu i pojechałem na tyle ile miałem sił :) Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:12.18 km
W czasie: 00:35 h
Ze średnią: 20.88 km/h
Max speed: 55.12 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 18.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Czwartek, 24 lipca 2014 · dodano: 25.07.2014 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:52.96 km
W czasie: 01:39 h
Ze średnią: 32.10 km/h
Max speed: 73.80 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 17.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: 180 m
Kalorie: 2056 kcal
Bike: Cube Reaction
Trening z deszczową końcówką
Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 0
... a właściwie to tak od 30km najpierw mnie skropiło a potem jechałem albo po mokrym asfalcie pokrytym piachem albo w deszczyku, ale najgorszy był właśnie ten piach, który miałem wszędzie ... aha jak wyjeżdżałem to było +25st a jak wracałem w deszczu to spadła do +16st :) Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:11.86 km
W czasie: 00:36 h
Ze średnią: 19.77 km/h
Max speed: 52.08 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 26.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:12.16 km
W czasie: 00:37 h
Ze średnią: 19.72 km/h
Max speed: 54.31 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 28.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Wtorek, 22 lipca 2014 · dodano: 22.07.2014 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:53.04 km
W czasie: 01:37 h
Ze średnią: 32.81 km/h
Max speed: 69.30 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 27.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: 192 m
Kalorie: 2081 kcal
Bike: Cube Reaction
Trening
Poniedziałek, 21 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0
Jak zwykle mocno Kategoria Trening
Dane z trasy:
Dystans:11.83 km
W czasie: 00:36 h
Ze średnią: 19.72 km/h
Max speed: 54.05 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 28.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Poniedziałek, 21 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:11.83 km
W czasie: 00:33 h
Ze średnią: 21.51 km/h
Max speed: 50.71 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 32.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Niedziela, 20 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0
Kategoria Praca
Dane z trasy:
Dystans:51.36 km
W czasie: 02:38 h
Ze średnią: 19.50 km/h
Max speed: 68.87 km/h
W terenie: 51.36 km
Temperatura: 32.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: 1800 m
Kalorie: kcal
Bike: Cube Reaction
Bike Maraton - Bielawa
Sobota, 19 lipca 2014 · dodano: 21.07.2014 | Komentarze 0
Przed tym wyścigiem znów postanowiłem specjalnie się przygotować aby sprawdzić czy jest to sposób powtarzalny. Potem postanowiłem przejrzeć moje czasy w poprzednich latach abym wiedział na jaką jazdę muszę się przyszykować bo trasa miała być prawie taka sama jak w poprzednich latach.Na miejsce dotarliśmy koło 9:30 czyli pół godziny po zakładanym czasie bo zawsze trzeba się przygotować na przygody na drodze i wyjechać wcześniej, tych kilka było, od blokujących jazdę kombajnów po objazdy i korki.
Miejsc do parkowania już wiele nie zostało i zajęliśmy pierwsze dogodne i akurat na łące z pełnym słońcu, ale cóż poradzić, bierze się to co jest i nie marudzi :). Po złożeniu rowerów każdy udał się załatwić jakieś sprawy i na rozjazd.
Od razu przypomniałem sobie początek trasy i wiedziałem, że będzie ciasno i szybko mimo, że pierwsze 15km szło praktycznie cały czas pod górę.
Ustawiłem się tradycyjnie w pierwszym sektorze czyli wśród najmocniejszych. Stałem cały czas w pełnym słońcu i czułem jak powoli się gotuję a jakby tego było mało to start opóźnił się o dodatkowo 5 minut.
Start był na terenie Ośrodka Wczasowo-Wypoczynkowego Sudety przy sztucznym zbiorniku. Po pierwszych metrach wjechaliśmy na szutrowy odcinek i w górę wzbiły się tumany kurzu aż w zębach zaczęło zgrzytać, ale na szczęście szybko wjechaliśmy na asfalt prowadzący mocno w górę, który szybko zniknął i pojawiła się szutrowo-kamienista nawierzchnia.
Bike Maraton - Bielawa © PaVLo
Szczerze sądziłem, ze będzie trudniej ale noga fajnie podawała i cały czas trzymałem się czołówki, ale upał dawał się we znaki i trochę odpuściłem aby nie zajechać się na pierwszych 6 kilometrach podjazdu pod Trzy Buki (628m n.p.m.). Po osiągnięciu szczytu była chwila odpoczynku i trzeba było ją dobrze wykorzystać bo od rozjazdu na 9 kilometrze Mini/Mega zaczynał się kolejny wymagający dobrej kondycji podjazd pod Wielką Sowę (1015m n.p.m.). Starałem się kręcić swoim tempem a przy tym nie zapominać o regularnym piciu bo w tej temperaturze organizm szybko się odwadniał a skurcze to ostatnie co mi było potrzebne, więc zatrzymywałem się na każdym bufecie aby dopełnić bidon wodą.
Bike Maraton - Bielawa © PaVLo
Bike Maraton - Bielawa © PaVLo
Pod upragnionym osiągnięciu szczytu był 2,5 kilometrowy zjazd gdzie względnie dało się odpocząć ale i złapać kapcia co niestety trafiło się kilku osobą. Po zjeździe na dół czekał nas kolejny podjazd wokół Małej Sowy (972m n.p.m.) a potem na Średnią Górę z której był już trudny technicznie zjazd po korzeniach i kamieniach a mając w pamięci wystrzał opony z Myślenic postanowiłem zjechać go nieco wolniej oszczędzając opony :).
Bike Maraton - Bielawa © PaVLo
Do 31km, czyli rozjazdy Giga/Mega było jeszcze kilka wymagających zjazdów i podjazdów ale był to też moment gdzie odzyskałem nieco sił i postanowiłem to wykorzystać zwłaszcza na ostrym asfaltowym podjeździe pod schronisko, ale nie pamiętam jego nazwy. Cały pokonałem na 3 zębatce z tyłu a dopiero koniec na najlżejszej i dalej w górę terenem po korzeniach i kamieniach bez zatrzymania co było kolejną przełamaną granicą wytrzymałości.
Od 31km trasa prowadziła szczytami gór z kilkoma zjazdami i podjazdami ale cały czas trudnym terenem gdzie łatwo było o kapcie lub zniszczenie obręczy, więc starałem się wybierać jak najbardziej optymalną ścieżkę unikając ostrych kamieni i korzeni.
Bike Maraton - Bielawa © PaVLo
Koło 36km trasa powoli zaczynała prowadzić w dół z początku terenem a potem bardzo szybkimi szutrami z mnóstwem zakrętów gdzie trzeba było cholernie uważać aby nie wypaść na zewnętrznych łukach i mocniej przyhamować na wewnętrznych z koleinami. Nogi były już mocno zmęczone i ciężko było nawet dokręcać ale przypomniałem sobie, że rok wcześniej przegrałem jedno miejsce o 3 sekundy, więc postanowiłem, że zacisnę zęby i sprawdzić się dociskając mocniej niż zwykle na zjazdach i prostych a ostatnie 300 metrów przed metą kręciłem już na stojąco aż uda i łydki paliły jakbym po rozgrzanej lawie jechał, ale się udało i wpadłem samotnie na metę mając ponad 20s przewagi nad kolejnym zawodnikiem Open i prawie 3 minuty do kolejnego z M3.
Bike Maraton - Bielawa © PaVLo
Po ogarnięciu się po tak wyczerpującym i sponiewierającym maratonie wziąłem telefon i sprawdziłem sms-a z wynikiem a tam świetny wynik. Wiedziałem, że szło mi dobrze, ale nie spodziewałem się, że aż tak:
Open mega - miejsce 12/516
W kategorii M3 - miejsce 5/204
:) :) :)
Jeszcze taka na koniec przygoda. Dostałem od kumpla informację, że na A4 są dwa wypadki w okolicach zwężenia trasy, więc postanowiliśmy, że pojedziemy bocznymi drogami. Ustawiłem punkt trasy na Złoty Stok i pojechaliśmy.
Powiem jedno, ja już wolę nocować na A4 niż jechać tymi bocznymi zmasakrowanymi drogami. Na koniec okazało się, że nie da się wjechać na A4 od strony Niemodlina i musiałem jechać aż na Opole i tam dopiero po znakach "Objazd" udało się wbić na A4. Końca atrakcji nie było bo jakieś 40 minut wystaliśmy się przed bramkami w Gliwicach gdzie otworzyli dwa pasy dla automatycznego poboru opłat i do kas zostały tylko cztery i obsługa była masakrycznie wolna. Cały powrót koło 230km zajął nam aż 4 godziny ...
Kategoria Zawody
Dane z trasy:
Dystans:11.87 km
W czasie: 00:34 h
Ze średnią: 20.95 km/h
Max speed: 49.71 km/h
W terenie: 0.00 km
Temperatura: 26.0
HR max: (%)
HR avg: ( %)
Podjazdy: m
Kalorie: kcal
Bike: Kellys Magnus
Praca
Środa, 16 lipca 2014 · dodano: 20.07.2014 | Komentarze 0
Kategoria Praca